To desktop περιβάλλον (σταθερός ή φορητός υπολογιστής) εξακολουθεί να κυριαρχεί στη χρήση του ad blocking στην Ελλάδα, καθώς περισσότεροι από 1 στους 3 χρήστες (ποσοστό 34,6%) έχουν εγκαταστήσει στον ηλεκτρονικό ...
@ 06.12.2017
Την ανάγκη του διαφημιστικού κλάδου να αφουγκραστεί τις αλλαγές στη συμπεριφορά του θεατή-καταναλωτή, ως προς τη θέαση του τηλεοπτικού περιεχομένου, προσαρμόζοντας αντίστοιχα το διαφημιστικό προϊόν, σημειώνει η αναπληρώτρια γενική διευθύντρια ...
@ 21.11.2017
Στο 17,3% ανέρχεται η χρήση ad blocking στην Ελλάδα, σε επίπεδο μοναδικών browsers, σύμφωνα με την έρευνα της TailWind, τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάστηκαν πριν μερικές ημέρες. Το ποσοστό είναι ...
@ 16.11.2017
Το προβλέπει η εταιρεία μετρήσεων Zenith και το επαναλαμβάνει το “recode”: η διαφήμιση στα κινητά είναι υπεύθυνη για το μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξης της διαφημιστικής δαπάνης παγκόσμια. Πιο συγκεκριμένα, από ...
@ 15.09.2017
2352% - αν μιλάμε για success story!

2352% - αν μιλάμε για success story!

Έχει κάθε λόγο να προβάλει το μοντέλο του pay-per-click σαν το καλύτερο δυνατό αφού η εταιρεία του, η Weber PPC πουλάει σχετικές υπηρεσίες, όμως ακόμα και έτσι, το success story ...
Αν και θα πίστευε κανείς ότι οι καθαρόαιμες Internet-ικές ανοησίες των διαφημιστικών εταιρειών θα ήταν αρκετές, υπάρχει ένας άλλος τομέας στον οποίο το Δίκτυο κάνει τη ζωή δύσκολη για τον ...
@ 06.04.2017
Στη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης στρέφεται η Google προκειμένου να προστατέψει τα έσοδά της από τη διαφήμιση, τα οποία δέχθηκαν ισχυρό πλήγμα τις προηγούμενες ημέρες, καθώς περισσότερες από 250 εταιρείες ...
@ 03.04.2017
Ναι, η Google και η Facebook ξέρουν περισσότερα από τον καθένα για τη συμπεριφορά μας κάθε φορά που είμαστε ονλάιν. Όμως, όπως επισημαίνουν μεγάλα ονόματα από την αγορά της διαφήμισης ...
@ 07.03.2017
Νερό στο μύλο του ad blocking έρχεται να προσφέρει η συνεχής αύξηση των κακόβουλων διαφημίσεων, που έφθασε το 2016 το εντυπωσιακό ποσοστό του 132%. Το νούμερο προέρχεται από την απολογιστική ...
@ 02.02.2017
Μαρκετινίστικες αστοχίες, συνέχεια: Κάρι Φίσερ

Μαρκετινίστικες αστοχίες, συνέχεια: Κάρι Φίσερ

Μάλλον πρέπει να συμφιλιωθούμε με την ιδέα των άστοχων tweet από εταιρείες που προσπαθούν να αξιοποιήσουν τον θάνατο κάποιου διάσημου για δικό της όφελος. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα ήταν αυτό ...
Αρκετά γρήγορη δείχνει να είναι η υιοθέτηση του ad blocking στην Ελλάδα, σύμφωνα με την πρώτη έρευνα του φαινομένου στη χώρα μας πραγματοποιήθηκε από την TailWind και την Focus Bari. ...
@ 13.12.2016
Τη διαρκή αναδιανομή της διαφημιστικής δαπάνης υπέρ των social media αναδεικνύει η νέα έκθεση της Zenith Optimedia, η οποία εκτιμά ότι το 2019 το διαφημιστικό budget που θα κατευθυνθεί προς ...
@ 05.12.2016
Ποιο είναι το νόημα της δημιουργίας ενός φανταχτερού site και online επικοινωνιακών ενεργειών χωρίς μία προσεκτικά μελετημένη στρατηγική με ξεκάθαρους δείκτες αξιολόγησης; Eκεί είναι που έρχονται τα Web Analytics, τα οποία ...
@ 17.11.2016
Έναν ακόμη τρόπο βρήκε η Apple για να αξιοποιήσει το τεράστιο περιουσιακό της στοιχείο που ακούει στο όνομα App Store. Έτσι λοιπόν εκτός από τα έσοδα που κερδίζει από το ...
@ 29.09.2016
Facebook: δίναμε υπερβολικά νούμερα για δύο χρόνια

Facebook: δίναμε υπερβολικά νούμερα για δύο χρόνια

Δύο και πλέον χρόνια μετά το ξεκίνημα τωνβιντεο-διαφημίσεων στην πλατφόρμα του Facebook, η εταιρεία ενημέρωσε πρόσφατα τους διαφημιζόμενους ότι τα νούμερα που έδινε σχετικά με την αποτελεσματικότητα αυτών των διαφημιστικών ...
Τρία μόλις χρόνια μετά την ίδρυσή της η Avocarrot ανακοίνωσε τη συμφωνία εξαγοράς της από την  Glispa Global Group για 20 εκατομμύρια δολάρια. Η Avocarrot με έδρα στην Αθήνα και ...
@ 14.09.2016
Πριν από ακριβώς δύο χρόνια και έναν μήνα, η Facebook έδειξε καθαρά πώς αντιμετώπιζε τη διαφήμιση με τη δημιουργία του Facebook Audience Network, της υπηρεσίας δηλαδή που σέρβιρε διαφημίσεις στους ...
@ 31.05.2016
Τη διαρκή γιγάντωση της Google,την αλματώδη αύξηση του Facebook αλλά και της κινέζικης Baidu (που αποκαλείται συχνά ως κινέζικη Google, χάρη στις πολλές κοινές υπηρεσίες της) μαρτυρά η κατάταξη των ...
@ 30.05.2016
Σε μια προηγούμενη εποχή, όχι πολύ πίσω, θα ήταν τουλάχιστον ειρωνικό ένα site να διώχνει τον επισκέπτη του. Όμως με την πολύ μεγάλη αύξηση του ad blocking το τελευταίο διάστημα, ...
@ 19.04.2016
Η άποψη της Ναυτεμπορικής για το ad blocking στην Ελλάδα

Η άποψη της Ναυτεμπορικής για το ad blocking στην Ελλάδα

Καταρχήν θα πρέπει να σημειώσουμε ότι αναφερόμενοι στο ad blocking μιλάμε τόσο για την δυνατότητα του χρήστη να μπλοκάρει τις online διαφημίσεις, αλλά και των διαφημιζομένων να μπλοκάρουν τη διανομή ...
Οι λέξεις κλειδιά που θα χρησιμοποιήσω για να εξηγήσουμε με συντομία το φαινόμενο του ad blocking και  οι οποίες είναι αλληλένδετες  με την τάση που επικρατεί,  αναφέρονται  παρακάτω: Clutter, Targeting ads, ...
@ 11.04.2016
Διεθνώς βλέπουμε ήδη τις πρώτες αντιδράσεις από τους ίδιους τους publishers είτε μέσω disclaimers οι οποίοι ενημερώνουν τους επισκέπτες για την απενεργοποιήση των ad blockers σε περίπτωση που θέλουν να ...
@ 11.04.2016
Περισσότερους από 200.000 ότι είναι οι εταιρείες που ήδη χρησιμοποιούν τη διαφημιστική πλατφόρμα του, μόλις (ούτε) 6 μήνες μετά την λειτουργία της. Αν και οι άνθρωποι της εταιρείες δεν μπήκαν ...
@ 26.02.2016
Αγορά τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου με ένα κλικ και πλήρη έλεγχο κόστους και πλάνου φέρνει στην ελληνική αγορά η καινοτόμα ηλεκτρονική πλατφόρμα διαχείρισης τηλεοπτικής διαφήμισης BUYTVADS.COM. Το BUYTVADS.COM αποτελεί μια πρωτοποριακή, ...
@ 20.10.2015
Διαφημίσεις “click to message” στον Messenger

Διαφημίσεις “click to message” στον Messenger

Πολύ ενδιαφέρον και από ειδησεογραφικής πλευράς αλλά και προκειμένου να αντιληφθεί κανείς πώς αντιλαμβάνεται τα πράγματα η Facebook, παρουσιάζει η συνέντευξη του αντιπροέδρου για θέματα σελίδων και διαφήμισης της Facebook, ...
Επιστολή σε ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες κάνουν χρήση της διαφημιστικής πλατφόρμας Google AdWrods, έχει στείλει η Google, με την οποία τους γνωστοποιοεί ότι ο λογαριασμός τους έχει πιστωθεί αυτόματα 500 ...
@ 31.07.2015
Το deasy δημοσιεύει παρακάτω την επιστολή που μας έστειλε χθες ο Γιώργος Υφαντής, αναγνώστης του site και ιδρυτής της Hellas Marketing, μιας μικρομεσαίας επιχείρησης που ασχολείται στον κλάδο της διαφήμισης. H ...
@ 28.07.2015
Τη δυνατότητα απόκτησης αγαθών, απευθείας από τις αναζητήσεις που πραγματοποιούν στο smartphone τους θα έχουν οι κάτοχοι smartphone στις ΗΠΑ μέσα στις επόμενες εβδομάδες καθώς η Google εισάγει ένα επιπλέον ...
@ 15.07.2015
Μια νέα πλατφόρμα ψηφιακής διαφήμισης, το easyads.gr, ξεκίνησε από χθες τη λειτουργία του στην ελληνική αγορά. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση πρόκειται για «ένα αυτοματοποιημένο σύστημα ψηφιακής διαφήμισης, που δημιουργεί ...
@ 02.04.2015
Αν μιλάμε για social media!

Αν μιλάμε για social media!

Θα μπορούσε και να περάσει στα ψιλά όμως πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο να γράψει κανείς κάτι μεγαλύτερο. Και αυτό επειδή εικονογραφεί με τον καλύτερο τρόπο αυτό που έχουμε πει ...
Δες περισσότερα
παρακαλώ περιμένετε...

Home