TV εναντίον YouTube

TV εναντίον YouTube

Θα επηρεάσει το Internet την τηλεοπτική βιομηχανία όσο επηρεάσει τη μουσική; Αν και πρόκειται για αρκετά περίπλοκο ερώτημα –η τηλεόραση είναι, αν μη τι άλλο, πολλά πράγματα και πλατφόρμες όπως το YouTube δεν είναι απαραίτητο ότι θα παραμείνουν δωρεάν για πάντα- όμως απ’ ό,τι φαίνεται μερικοί από τους μεγάλους παίκτες (Nickelodeon, CBS, NBCUniversal κ.α.) εξερευνούν ήδη τρόπους να καρπωθούν ένα μέρος της επιτυχίας ορισμένων σταρ του YouTube –αρχικά τουλάχιστον προσπαθώντας να τους εντάξουν στο πρόγραμμά τους. Και λαμβάνοντας υπόψη τα νούμερα –ότι π.χ. ορισμένοι από τους σταρ της πλατφόρμας της Google έχουν εκατομμύρια προσωπικούς φαν, ότι κατά τη Nielsen οι έφηβοι βλέπουν λιγότερο τηλεόραση ή ότι το YouTube υποστηρίζει ότι στις ΗΠΑ πιάνει περισσότερο κοινό στο πολύφερνο κομμάτι 18-49 από κάθε καλωδιακό κανάλι- συνειδητοποιεί κανείς ότι δε θα μπορούσαν να κάνουν και διαφορετικά. Αυτό που μένει να φανεί είναι αν θα αποδειχθούν πιο ευέλικτοι από τους συναδέλφους τους της δισκογραφίας.

YOUTUBE,ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home