EyeIn: μια διαφορετική προσέγγιση στην αναζήτηση εικόνων

EyeIn: μια διαφορετική προσέγγιση στην αναζήτηση εικόνων

Δεν έχει την επιφάνεια της Google ή της Facebook όμως υπόσχεται να τις δυσκολέψει σε ό,τι σχετίζεται με την έρευνα σε φωτογραφίες και βίντεο –και έχει καταφέρει να πείσει γι αυτό μερικά επιφανή ονόματα άλλων χώρων όπως τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο και τον Λανς Άρμστρονγκ και να συγκεντρώσει σε επενδύσεις περισσότερα από 90 εκατομμύρια δολάρια.

Ο λόγος για την ισραηλινή Mobli Media και τη μηχανή αναζήτησης εικόνων EyeIn που, αν πιστέψουμε όσα διαβάζουμε είναι ευφυέστερη από τις αντίστοιχες των γιγάντων του Δικτύου και μπορεί να αναζητήσει σε πραγματικό χρόνο αγνοώντας τις προτιμήσεις του κοινού ή τα όποια συστήματα αξιολόγησης των φωτογραφιών και των βίντεο που έχουν ήδη αναρτηθεί online. Αν όντως αυτό αληθεύει και το EyeIn μπορεί πράγματι να συνδυάσει τα queries του χρήστη για να φέρει πιο αξιόπιστα αποτελέσματα –π.χ. από κάποια συναυλία ή κάποιο αθλητικό γεγονός- ίσως όντως η Google και η Facebook να έχουν λόγο να ανησυχούν. 

EYELN,ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home