Google: το μέλλον της διαφήμισης είναι στο κινητό

Google: το μέλλον της διαφήμισης είναι στο κινητό

H επόμενη ημέρα της διαφήμισης θα έχει μεν την ποιότητα των τηλεοπτικών σποτ, θα είναι, όμως, περισσότερο προσωποποιημένη και θα φθάνει στο κινητό τηλέφωνο του καταναλωτή. Τάδε έφη, μεταξύ αρκετών ακόμη, ο διευθύνων σύμβουλος -για μερικές ακόμη ημέρες- της Google, Έρικ Σμιντ, o οποίος είχε αναλάβει μία από τις κεντρικές ομιλίες του φετινού Mobile World Congress.

Η ομιλία του ήταν μάλλον κατώτερη σε σχέση με εκείνη πριν από έναν χρόνο, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος έδωσε ορισμένες από τις κατευθυντήριες γραμμές αναφορικά με το πως βλέπει ο αμερικανικός κολοσσός το προσεχές μέλλον. Αυτό που τόνιζε σε κάθε περίπτωση ο κ. Σμιντ ήταν πως το κινητό τηλέφωνο ή πιο σωστά το smartphone αποτελεί ήδη βασικό κομμάτι της καθημερινότητας μας και σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες στο cloud θα μπορεί να μας προσφέρει πολλές υπηρεσίες, ιδίως αν -εφόσον το θέλουμε- δώσουμε αρκετές προσωπικές πληροφορίες προκειμένου να προσαρμόζεται ανάλογα. Ουσιαστικά, πρόκειται για μία “επανάσταση μέσω κινητού τηλεφώνου” (mobile revolution) όπως τη χαρακτήρισε ο επικεφαλής του αμερικανικού κολοσσού.

Σύμφωνα με τη Google, σε ένα ή δύο χρόνια τα κινητά ή τα tablets θα μας δίνουν τη δυνατότητα να μην ξεχνάμε τίποτα, να μη χανόμαστε ποτέ, να μάθουμε τα πάντα για τον πλανήτη που ζούμε, να μιλάμε με οποιονδήποτε στον πλανήτη και να μην είμαστε ποτέ μόνοι ή να βαριόμαστε. “Φανταστείτε ότι θα έχετε ένα ημερολόγιο με όλες τις εκδηλώσεις που γίνονται σε παγκόσμιο επίπεδο και μπορεί να μην βαριόμαστε ποτέ” σημείωσε ο κ. Σμιντ, προσθέτοντας ότι το μόνο που χρειάζεται είναι “να βάλετε τις προτιμήσεις σας στο κινητό σας και τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνουν οι super computers στο cloud”. Και σύμφωνα με τον κ. Σμιντ, πρόκειται για ένα μέλλον που προσφέρει τη δυνατότητα στις μάζες και όχι μόνο στην ελίτ να έχει πρόσβαση σε κάθε είδους πληροφορία.

Ο κ. Σμιντ υποστήριξε ακόμη ότι ο χώρος των πληρωμών μέσω κινητών τηλεφώνων είναι ένας τομέας με τεράστια περιθώρια ανάπτυξης. Ο επικεφαλής της Google δήλωσε επίσης ότι η Microsoft και όχι το Facebook, είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής του αμερικανικού κολοσσού, ότι η Nokia θα έπρεπε να είχε επιλέξει το Android, ενώ ερωτώμενος αν υπάρχει ενδιαφέρον για το Twitter, μάλλον προσπάθησε να αποφύγει την ερώτηση. “Αγαπώ το Twitter και μου αρέσει να κάνω tweet” ήταν η απάντηση στη συγκεκριμένη ερώτηση.

Σχόλια

Home