Tweets από παντού

Tweets από παντού

Ο στόχος είναι απλός: να μπορείς να στέλνεις tweets εύκολα, απλά και γρήγορα απ' οπουδήποτε και αν βρίσκεσαι και να μπορεί ο χρήστης να έχει πρόσβαση άμεσα σε οτιδήποτε έχει κάποια σημασία για τον ίδιο. Αυτό ήταν το κεντρικό μήνυμα που προσπάθησε να περάσει στην ομιλία του κατά τη διάρκεια του MWC 2011 ο διευθύνων σύμβουλος του Twitter, Ντικ Κοστόλο. Η ομιλία έγινε σε ένα κατάμεστο αμφιθέατρο, δεδομένου ότι το Twitter βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Από τη μία λόγω των σεναρίων περί προτάσεων εξαγοράς από Google και Facebook, τις οποίες ο κ. Κοστόλο διέψευσε κατηγορηματικά και από την άλλη για τη συνεισφορά του στα γεγονότα στη βόρεια Αφρική.

Ο κ. Κοστόλο τόνισε ότι στα άμεσα σχέδια του Twitter είναι η μεγαλύτερη ενσωμάτωση της υπηρεσίας στα κινητά τηλέφωνα. “Θέλουμε να μπορεί κάποιος να τραβά μία φωτογραφία και να μπορεί να την ανεβάσει στο Twitter χωρίς να χρειάζεται να ανοίξει κάποια άλλη εφαρμογή” τόνισε χαρακτηριστικά. Ερωτώμενος από το deasy.gr αν θα ήθελε ένα κινητό τηλέφωνο που να έχει το brand του Twitter, η απάντηση ήταν αρνητική. “Θέλω μεγαλύτερη ενσωμάτωση με τα smartphones” επανέλαβε.

Αναφορικά με τη σχέση του Twitter με την κινητή τηλεφωνία, ο κ. Κοστόλο σημείωσε ότι το 40% των tweets προέρχονται από κινητά τηλέφωνα, ενώ πάνω από το 50% των ενεργών χρηστών στέλνει tweets από περισσότερες από μία συσκευές. Τα στοιχεία αυτά δικαιολογούν την πρόθεση του Twitter να επεκταθεί περισσότερο στο χώρο των smartphones και, μάλιστα, θα ήθελαν η εμπειρία να είναι η ίδια σε όλες τις πλατφόρμες και συσκευές.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο κ. Κοστόλο επεδίωξε να δώσει την κοινωνική διάσταση του Twitter, κάνοντας αναφορά σε διάφορες περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης (π.χ. σεισμός στην Αϊτή) και όχι μόνο (π.χ. Αίγυπτος) όπου το Twitter χρησιμοποιήθηκε εκτενώς. Σύμφωνα με τον κ. Κοστόλο, “οι χρήστες δημιουργούν πλέον εμπειρίες για τους άλλους χρήστες” για να προσθέσει ότι   “πιστεύουμε ότι όταν δημιουργείς αξία για τους χρήστες θα σου πολλαπλιαστεί αυτό που θα πάρει”. Σύμφωνα με τον επικεφαλής του Twitter υπάρχει πολύ περιεχόμενο μέσα στην υπηρεσία, αλλά τόνισε ότι κάθε tweet μπορεί να έχει διαφορετική σημασία για τον κάθε χρήστη.

Όσον αφορά στα επόμενα σχέδια, ένας άλλος άξονα που κινείται η αμερικανική εταιρεία είναι να πείσει τους χρήστες να αγκαλιάσουν το Twitter. “Υπάρχει μεγάλη απόσταση από το να γνωρίζεις το Twitter μέχρι το να το χρησιμοποιείς” ήταν η χαρακτηριστική ατάκα του κ. Κοστόλο.

Πάντως, η δημοτικότητα και η χρήση παρουσιάζει εντυπωσιακή άνοδο. Το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι στο πρόσφατο Super Bowl (σ.σ. ο τελικός του πρωταθλήματος του αμερικανικού ποδοσφαίρου) τα tweets στις ΗΠΑ έφθασαν τα 3000 ανά δευτερόλεπτο όταν πριν από 3 χρόνια ήταν 27! Το ρεκόρ πάντως το έχουν οι Ιάπωνες που έστειλαν έφθασαν στα 6000 ανά δευτερόλεπτο το 7ο δευτερόλεπτο της Πρωτοχρονιάς.

Επιπλέον έχει αρχίσει να λειτουργεί ως συμπληρωματικό μέσο σε άλλα μέσα. Για παράδειγμα, στις Ηνωμένες Πολιτείες παρατηρείται το φαινόμενο, όταν προβάλλεται μία τηλεοπτική σειρά όπως το Glee, τα tweets για τη σειρά αυξάνονται κατά 30 φορές. Κάτι που σημαίνει ότι οι τηλεθεατές κάνουν tweets σχετικά με το επεισόδιο που προβάλλεται. Ίσως, θα έπρεπε να είναι μία παράμετρος που τα παραδοσιακά μέσα θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους.

SMARTPHONES,TWITTER,MOBILE WORLD CONGRESS,TWITTER,

Σχόλια

Home