Wearables: Apple και Xiaomi σε ρόλο οδηγού

Deasy @ 24.05.2018
Wearables: Apple και Xiaomi σε ρόλο οδηγού

Ποσοστό μεγαλύτερο του 1/3 του συνόλου της αγοράς των wearables κατέλαβαν οι πωλήσεις των προϊόντων της Apple και της Xiaomi στο πρώτο τρίμηνο του 2018, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Canalys.

Η εταιρεία ερευνών αποδίδει σε κάθε μία από τις δύο εταιρείες, που καταλαμβάνουν πρώτες θέσεις, ποσοστό 18%, με την Fitbit, την Garmin και τη Huawei να ακολουθούν σε μεγάλη απόσταση. Σύμφωνα με την έκθεση, οι πωλήσεις της Apple έφθασαν τα 3,8 εκατομμύρια τεμάχια, που αφορούν ολοκληρωτικά το Apple Watch, καθώς η αμερικάνικη εταιρεία δεν διαθέτει άλλο προϊόν στη συγκεκριμένη κατηγορία. Αντιθέτως, στην Xiaomi κυριαρχεί το MiBand, που συγκέντρωσε το 90% του συνόλου των πωλήσεων της κινέζικης εταιρείας, οι οποίες έφθασαν τα 3,7 εκατομμύρια τεμάχια.

Στο σύνολό της η αγορά των wearables έφθασε το πρώτο τρίμηνο τα 20,5 εκατομμύρια τεμάχια, αυξημένη κατά 35%. Όπως σημειώνει η Canalys, σε επίπεδο τεμαχίων το 43% αφορούσε έξυπνα ρολόγια και το υπόλοιπο 57% έξυπνα bands. Αντίθετα, σε επίπεδο εσόδων, το 80% αυτών προήλθε από τα έξυπνα ρολόγια.  

Συνοπτικά η εικόνα έχει ως εξής:

WEARABLE ELECTRONICS,

Σχόλια

Home