Οι νέοι όροι χρήσης του Facebook

Λίγο ήθελαν ακόμα και θα ξεπερνούσαν σε λέξεις τον «Οδυσσέα» του Τζέιμς Τζόις.

Deasy @ 24.04.2018
Οι νέοι όροι χρήσης του Facebook

Πόσες λέξεις το λεπτό μπορείς να διαβάσεις; Για να σου πούμε σε πόση ώρα θα έχεις ολοκληρώσει την ανάγνωση των νέων όρων χρήσης αλλά και το όλο πλαίσιο λειτουργίας του Facebook, που δημοσιεύτηκε ήδη και στην ελληνική γλώσσα. Αν κυμαίνεσαι κοντά στο μέσο όρο, περίπου 150 λέξεις το λεπτό, θα χρειαστεί να δαπανήσεις σχεδόν 25 λεπτά για να διαβάσεις μόνο τους βασικούς όρους χρήσης (σχεδόν 3.800 λέξεις), αν δεν μπεις δηλαδή στον πειρασμό να πατήσεις σε κάποια από τις παραπομπές που παραθέτονται σε διάφορα σημεία του κειμένου. Αν για παράδειγμα πατήσεις το link για να διαβάσεις την πολιτική των δεδομένων του Facebook (που πρέπει να το κάνεις) και τον τρόπο με τον οποίο συλλέγει και χρησιμοποιεί τα δεδομένα μας το Facebook θα χρειαστείς ακόμα 35 λεπτά (5.450 λέξεις). Και μάλλον θα έχεις ξεχάσει που είχες μείνει… Αν από την άλλη θέλεις να διαβάσεις όλες τις παραπομπές ετοιμάσου να χάσεις μία ημέρα από την ζωή σου αλλά ίσως να κερδίσεις την ηρεμία σου, μέσα ή έξω από το Facebook.

Όλα τα παραπάνω δεν έχουν στόχο να σε αποτρέψουν αλλά να σε προετοιμάσουν. Εν συντομία στους όρους χρήσης θα βρεις μια λεπτομερή περιγραφή των υπηρεσιών του Facebook (και πόσο ωφέλιμες είναι, φέρνοντάς μας πιο κοντά με τον κύκλο μας αλλά και τα ενδιαφέροντά μας) τον τρόπο με τον οποίο συλλέγονται τα δεδομένα μας προκειμένου να παρέχονται οι υπηρεσίες του Facebook, τις δικές μας προϋποθέσεις για τη χρήση του Facebook, το περιεχόμενο που μπορούμε να δημοσιεύουμε και τα δικαιώματα που παραχωρούμε στο Facebook για αυτό το περιεχόμενο, τους λόγους για τους οποίους το Facebook μπορεί να προχωρήσει στη διακοπή λειτουργίας του λογαριασμού μας και αρκετά ακόμη.

Το μεγαλύτερο έγγραφο στην ιστορία του Facebook έχει ως στόχο, σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, να ξεδιαλύνει τις όποιες αμφιβολίες, σύγχυση, ενδοιασμούς των χρηστών του και να ανοιχτεί περισσότερο στο κοινό ως προς την πολιτική του συνόλου των προϊόντων του (δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι κάτω από την ομπρέλα της εταιρείας Facebook υπάρχουν και άλλες πλατφόρμες, όπως π.χ. το Instagram).    

Σύμφωνα με την επικεφαλής της εταιρείας στα θέματα πολιτικής προϊόντων, Monika Bickert, το Facebook εξετάζει να ανανεώνει τακτικά την πολιτική περιεχομένου του, σύμφωνα με το feedback που λαμβάνει από 100 εξωτερικούς οργανισμούς και εμπειρογνώμονες με τους οποίους συνεργάζεται σε τομείς όπως η καταπολέμηση της τρομοκρατίας και η εκμετάλλευση των παιδιών.

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home