Στο τηλεοπτικό περιεχόμενο το Facebook

Deasy @ 08.05.2017
Στο τηλεοπτικό περιεχόμενο το Facebook

Στo έντονα ανταγωνιστικό τοπίο του τηλεοπτικού περιεχομένου τα τελευταία χρόνια, με νέους δυνατούς παίκτες, όπως το Netflix, η Amazon, το YouTube, θα πρέπει να προσθέσουμε από τον Ιούνιο έναν ακόμα: το Facebook, που σύμφωνα με τα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών θα ξεκινήσει το δικό του τηλεοπτικό πρόγραμμα μέσα από την πλατφόρμα του.

Αν κρίνουμε από τη φημολογία, καθώς το Facebook, αρνείται μέχρι στιγμής να σχολιάσει τα δημοσιεύματα, τα σχέδια του μεγάλου μπλε δικτύου είναι ιδιαίτερα φιλόδοξα. Περιλαμβάνουν τόσο μεγάλες αποκλειστικές παραγωγές, που όπως σχολιάζουν οι ανώνυμες πηγές, το σημείο αναφοράς/σύγκρισης είναι το House of Cards του Netflix, αλλά και σειρές 5λεπτων ή 10λεπτων επεισοδίων που θα ανανεώνονται κάθε 24 ώρες. Σχέδια που δείχνουν ότι το Facebook έχει ως στόχο να δαπανήσει πολλά εκατομμύρια δολάρια για να προσφέρει ένα ελκυστικό περιεχόμενο για τους χρήστες. Ταυτόχρονα βέβαια το γεγονός ότι κινείται προς δύο κατευθύνσεις (μικρής και μεγάλης διάρκειας επεισοδίων) υποδεικνύει ενδεχομένως και το γεγονός ότι η εταιρεία δεν γνωρίζει πως θα αντιδράσουν οι χρήστες και πόσο χρόνο είναι διατεθειμένοι να δαπανούν στην πλατφόρμα της για την θέαση video περιεχομένου. Όλα όμως τα παραπάνω φαίνεται ότι έχουν ως σημείο αφετηρίας την επιτυχία που παρουσιάζει η θέαση video περιεχομένου στο Facebook μέχρι στιγμής.

Σύμφωνα με το Business Insider στα show που έχουν πάρει το πράσινο φως για να τρέξουν στο Facebook περιλαμβάνεται ένα εικονικής πραγματικότητας dating παιχνίδι, καθώς επίσης και τηλεοπτικές παραγωγές που θα προσελκύσουν τους εφήβους, οι οποίοι μέχρι στιγμής δείχνουν μια μεγαλύτερη προτίμηση στο Snapchat.

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,VIDEO,ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home