Δισεκατομμύρια για τηλεοπτικό περιεχόμενο

Deasy @ 11.04.2017
Δισεκατομμύρια για τηλεοπτικό περιεχόμενο

Τις επιθετικές τους διαθέσεις στο χώρο του τηλεοπτικού περιεχομένου δείχνουν για ακόμα μία χρονιά το Netflix και η Amazon, οι οποίες αυξάνουν ακατάπαυστα την επένδυσή τους. Σύμφωνα με την εταιρεία Statista οι δύο εταιρείες μαζί εκτιμάται ότι θα διαθέσουν συνδυαστικά 10,5 δισ. δολάρια μέσα στην τρέχουσα χρονιά,  ποσό που είναι αυξημένο κατά σχεδόν 3 δισ. σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Όπως δείχνει το γράφημα η δαπάνη του Netflix θα φθάσει τα 6 δισ. δολάρια μέσα στο 2017, ενώ η αντίστοιχη δαπάνη της Amazon, η οποία προέρχεται από ένα εντυπωσιακό 2016, όπου πραγματοποίησε την επέκταση της τηλεοπτικής της υπηρεσίας σε σχεδόν όλες τις χώρες του κόσμου, εκτιμάται στα 4,5 δισ.

Το ακόμα πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι το γεγονός ότι από τους παραδοσιακούς μεγάλους παίκτες στο χώρο της αμερικάνικης τηλεόρασης, μόνο το ESPN εκτιμάται ότι θα υπερβεί την επένδυση των δύο εταιρειών, με τη δαπάνη του να εκτιμάται στα 7 δισ. δολάρια.

Στην επένδυσή τους αυτή οι δύο εταιρείες φαίνεται να έχουν συμμάχους όλη τη νέα γενιά των "τηλεθεατών", καθώς για πρώτη φορά μια έρευνα δείχνει ότι η καλωδιακή τηλεόραση στις ΗΠΑ δεν συγκεντρώνει πλέον την πλειοψηφία στην προτίμηση του κοινού για την παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχόμενου. Όπως αναδεικνύεται και από το παρακάτω γράφημα το Netflix προηγείται κατά 6% στην γενιά των millenials έναντι της καλωδιακής τηλεόρασης.

Πηγή: Visual Capitalist

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home