Βλέπεις τηλεόραση –και αντίστροφα

Βλέπεις τηλεόραση –και  αντίστροφα

Μια ακόμα από εκείνες τις ειδήσεις που θυμίζουν το δυστοπικό “1984” όμως είναι αλήθεια –και δεδομένου τι συμβαίνει με τα προσωπικά μας δεδομένα γενικότερα, δε θα πρέπει να μας εκπλήσσει: όπως μαθαίνουμε η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ κατέληξε σε συμβιβασμό με την Vizio στη διαμάχη τους σχετικά με τα δεδομένα που κατέγραφε η έξυπνη τηλεόραση της τελευταίας. Πέτρα του σκανδάλου είναι η λειτουργία “Smart Interactivity” που, αν και κατά τη Vizio χρησιμοποιείται για να βλέπει ο θεατής προσφορές και προτάσεις, στην πραγματικότητα ήταν προκάλυψη για τη λειτουργία ACR η οποία καταγράφει τι ακριβώς βλέπει ο θεατής κάθε στιγμή και από ποια διεύθυνση ΙΡ –προφανώς κάτι τέτοιο επέτρεπε στους διαφημιστές να διαμορφώσουν πολύ πιο ολοκληρωμένα προφίλ. Και παρότι η Vizio θα πληρώσει το ατόπημά της με 2,2 εκατομμύρια δολάρια, πιο ανησυχητική είναι η επισήμανση του “The Verge” ότι δεν είναι η μόνη που το κάνει –απλώς είναι αυτή που πιάστηκε!

VIZIO,ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home