Μια ακόμα από εκείνες τις ειδήσεις που θυμίζουν το δυστοπικό “1984” όμως είναι αλήθεια –και δεδομένου τι συμβαίνει με τα προσωπικά μας δεδομένα γενικότερα, δε θα πρέπει να μας εκπλήσσει: όπως μαθαίνουμε η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ κατέληξε σε συμβιβασμό με την Vizio στη διαμάχη τους σχετικά με τα δεδομένα που κατέγραφε η έξυπνη τηλεόραση της τελευταίας. Πέτρα του σκανδάλου είναι η λειτουργία “Smart Interactivity” που, αν και κατά τη Vizio χρησιμοποιείται για να βλέπει ο θεατής προσφορές και προτάσεις, στην πραγματικότητα ήταν προκάλυψη για τη λειτουργία ACR η οποία καταγράφει τι ακριβώς βλέπει ο θεατής κάθε στιγμή και από ποια διεύθυνση ΙΡ –προφανώς κάτι τέτοιο επέτρεπε στους διαφημιστές να διαμορφώσουν πολύ πιο ολοκληρωμένα προφίλ. Και παρότι η Vizio θα πληρώσει το ατόπημά της με 2,2 εκατομμύρια δολάρια, πιο ανησυχητική είναι η επισήμανση του “The Verge” ότι δεν είναι η μόνη που το κάνει –απλώς είναι αυτή που πιάστηκε!
Σχόλια