Τα προβλήματα των ινδικών startups

Τα προβλήματα των ινδικών startups

Λόγω μεγέθους (κυρίως) αλλά και λόγω μιας ιδιότυπης σχέσης της με την τεχνολογία, η Ινδία παραμένει μια από τις πιο ενδιαφέρουσες αναπτυσσόμενες αγορές. Όμως όπως επισήμανε χθες στο “Quartz” ο καθηγητής της Σχολής Ουάρτον του Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια Κάρτικ Χοσαναγκάρ, όταν η συζήτηση περιστρέφεται στον πιο δυναμικό τομέα, αυτόν των startups, η χώρα του χάνει σε δύο από τα τρία κριτήρια που θα έκαναν μια αγορά ώριμη και άρα ικανή να σταθεί στο πλευρό της Σίλικον Βάλεϊ.

Το ένα κριτήριο, αυτό του εύρους (σε πόσους τομείς της οικονομίας εξαπλώνεται το οικοσύστημα) καλύπτεται μεν επαρκώς όμως αυτό του βάθους (πόσες εταιρείες δραστηριοποιούνται σε κάθε τομέα) και αυτό της κλίμακας (πόσο μεγάλες είναι οι εταιρείες αυτές) παραμένουν ανεπαρκή. Κατά τον ινδό καθηγητή, τα προβλήματα είναι δομικά (π.χ. έλλειψη ευρυζωνικών συνδέσεων, μικρή πρόσβαση σε συστήματα ψηφιακών πληρωμών κ.α.) συνεπώς θα είναι δύσκολο να αντιμετωπιστούν χωρίς την εμπλοκή της κυβέρνησης και του... μεγάλου κεφαλαίου.  

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,STARTUPS,ΙΝΔΙΑ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home