CD: Ακόμα “big in Japan”

CD: Ακόμα “big in Japan”

Έχει λεχθεί πολλές φορές σε σχέση με τα κινητά τους τηλέφωνα, με τον τρόπο που σχεδιάζουν websites ή με τον τρόπο που υιοθετούν (ακόμα) τα social media: παρά το στερεότυπο που θέλει τους Ιάπωνες να βρίσκονται στην αιχμή της τεχνολογίας, από πολλές απόψεις η κοινωνία τους είναι πολύ συντηρητική και ιδιότυπη ως προς την ταχύτητα απορρόφησης των νέων πραγμάτων.

Το χαρακτηριστικό αυτό επιβεβαιώνεται για μια ακόμα φορά από ένα πρόσφατο άρθρο στο “Quartz” που εξετάζει γιατί στην Ιαπωνία τα μουσικά CD παραμένουν πολύ ψηλά σε σχέση με όλον τον υπόλοιπο κόσμο. Σύμφωνα με τα στοιχεία, αν και παγκόσμια, τα CD καλύπτουν το 39% των πωλήσεων της μουσικής βιομηχανίας, στην Ιαπωνία το ποσοστό αυτό βρίσκεται στο 75%, με το κόστος ανά δισκάκι να είναι πάνω από το διπλάσιο από αυτό άλλων χωρών και με τις ψηφιακές πωλήσεις να είναι ακόμα 33% χαμηλότερες από αυτές ειδικά των CD singles. Πολιτισμικές ιδιαιτερότητες γαρ...

ΜΟΥΣΙΚΗ,CD,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home