Μόλις το 8% των ελληνικών τουριστικών καταλυμάτων χρησιμοποιεί το Internet

Μόλις το 8% των ελληνικών τουριστικών καταλυμάτων χρησιμοποιεί το Internet

Το αποθαρρυντικό, μονοψήφιο ποσοστό του 8% των τουριστικών καταλυμάτων της χώρας μας χρησιμοποιεί το Internet, νούμερο πάρα πολύ χαμηλό αν το συγκρίνουμε με το τι συμβαίνει με το σύνολο της ευρωπαϊκής αγοράς του τουριστικού κλάδου, όπου το 37% των κρατήσεων πραγματοποιείται online.

Στο πλαίσιο αυτό και για να βοηθήσει τον ιδιαίτερα ευαίσθητο τομέα, ιδιαίτερα για τη χώρα μας, όπου αντιπροσωπεύει ένα μεγάλο ποσοστό του ΑΕΠ, η Google συνεχίζει και εμπλουτίζει την πρωτοβουλία της, Grow Greek Tourism Online. Μια πρωτοβουλία μέσω της οποίας τα δύο τελευταία χρόνια έχει εκπαιδεύσει περισσσότερες από 10.000 ελληνικές επιχειρήσεις, σε 7 συνολικά τουριστικές περιοχές της χώρας μας.

Για το 2016, οι στόχοι της Google είναι ακόμα πιο αισιόδοξοι, καθώς η προσπάθεια αυτή αναμένεται να ενταθεί. Στους 7 περυσινούς προορισμούς έχουν προστεθεί άλλοι 23, καλύπτοντας το σύνολο των επαρχιών της ελληνικής επικράτειας, στους οποίους η εταιρεία θα πραγματοποιήσει κατά τόπους σεμινάρια, με τη χρήση ομάδας online συμβούλων που θα τους επισκέπεται. Οι τοπικοί επιχειρηματίες θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν δωρεάν σ’ αυτά τα σεμινάρια, ενώ επιπρόσθετα θα παρέχεται και η δυνατότητα one to one συναντήσεων, έτσι ώστε ο ενδιαφερόμενος να ενημερώνεται ακριβώς για τις ανάγκες της δικής του επιχείρησης.

Εκτός των σεμιναρίων, η Google έχει αναπτύξει στο site της πρωτοβουλίας μια online πλατφόρμα εκπαίδευσης, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί δωρεάν από οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο. Η πλατφόρμα έχει μεγάλο εύρος θεματολογίας, που εκπαιδεύει τον επισκέπτη σε όλα τα επίπεδα online προβολής και όχι μόνο. Από τις ευκαιρίες που κρύβει το Internet, τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα οργανικά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης , έως τη χρήση social media, τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος, την online διαφήμιση κ.α. Κάθε επισκέπτης που γράφεται στην πλατφόρμα αυτή ολοκληρώνει μέσα από μικρά τεστ για κάθε θεματολογία τον κύκλο εκπαίδευσής του, λαμβάνοντας και μια πιστοποίηση.

Με την ολοκλήρωση της φετινής χρονιάς στόχος της Google είναι να έχει εκπαιδεύσει περισσότερες από 30.000 ελληνικές επιχειρήσεις.

GROW GREEK TOURISM ONLINE,ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ,ΕΛΛΑΔΑ,GOOGLE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home