Μια ακόμα ζόρικη αγορά για την Uber

Μια ακόμα ζόρικη αγορά για την Uber

Όπως και η Facebook (αρχικά τουλάχιστον γιατί πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει) μια ακόμα από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες του Internet, η Uber αντιμετωπίζει προβλήματα στη διείσδυσή της στην ιαπωνική αγορά. Αντίθετα με το πρόβλημα της Facebook που ήταν ο τοπικός ανταγωνισμός από κοινωνικά δίκτυα όπως το Mixi, στην περίπτωση της Uber, η δυσκολία εστιάζεται στον τρόπο που λειτουργούν οι συγκοινωνίες στις πόλεις της τρίτης πιο αναπτυγμένης οικονομίας του κόσμου: χάρη στο πυκνό δίκτυο των αστικών, προαστιακών και εθνικών τρένων, στην ευρύτατη χρήση ποδηλάτων για μικρές και μεσαίες αποστάσεις και εξαιτίας των ιδιαίτερα υψηλών κομίστρων των ταξί, οι Ιάπωνες σπάνια επιλέγουν την τετράτροχη μετακίνηση. Και ακόμα και αν το κάνουν, είναι σχεδόν βέβαιο ότι κάποιο από τα χιλιάδες διαθέσιμα ταξί (στο Τόκιο υπάρχουν 50.000) θα υπάρχει σε απόσταση μερικών βημάτων. Την κατάσταση εκθέτει με πολύ απλό και συνοπτικό τρόπο στο μπλογκ του ο Τζέιμς Ράινι ειδικευμένος στο ιαπωνικό ψηφιακό επιχειρείν.

UBER,TAXI,ΙΑΠΩΝΙΑ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home