Θέλουμε να έρθουμε πιο κοντά στον καταναλωτή

Θέλουμε να έρθουμε πιο κοντά στον καταναλωτή

Το 2010 αποτέλεσε για την HTC, χρονιά-σταθμό στην ιστορία της. Η εταιρεία γνώρισε πολύ σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης, που της έδωσαν, σύμφωνα με τα στελέχη της, μερίδιο αγοράς, στο χώρο των smartphones, που άγγιξε διψήφιο νούμερο σε παγκόσμιο επίπεδο. «Γνωρίσαμε τεράστια ανάπτυξη που σχεδόν διπλασσίασε τις πωλήσεις μας, αφού ο ρυθμός άγγιξε το 93%, με τον όγκο των πωλήσεων μας να φθάνει τα 25 εκατομμύρια συσκευές» επιβεβαιώνει στο deasy.gr ο πρόεδρος της HTC για την Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, Florian Seiche, τον οποίο είχαμε την τύχη να συναντήσουμε στο πλαίσιο του Mobile World Congress, στη Βαρκελώνη.

Συστατικά της επιτυχίας αυτής της εταιρείας κατά την προηγούμενη χρονιά ήταν, σύμφωνα με τον κ. Seiche, τόσο η αύξηση του αριθμού των συσκευών της HTC όσο και το γεγονός ότι αυτές οι συσκευές "ανέδειξαν την αξία τους" στους καταναλωτές και στα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας. «Σύμφωνα με έρευνες, οι χρήστες των κινητών τηλεφώνων της HTC προσφέρουν μέσο έσοδο στους παρόχους, αντίστοιχο με τους κατόχους iPhone» ανέφερε ενδεικτικά ο κ. Seiche, ο οποίος συμπλήρωσε ότι μέσα στο 2010 η HTC ανέδειξε συσκευές best seller, όπως το Wildfire ή το Desire, τα οποία δυνάμωσαν σημαντικά το όνομα της εταιρείας στα μάτια του καταναλωτή, προσθέτοντάς της αναγνωρισημότητα σε νέες καταναλωτικές ομάδες. Ειδικότερα, το Wildfire «έφερε σε επαφή την HTC με χαμηλότερα στρώματα της αγοράς, τα οποία δεν μπορούσαμε να ικανοποιήσουμε πριν το 2010».

Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι η HTC στηρίζεται στην επιτυχία αυτών των συσκευών, παρουσιάζοντας τους διαδόχους τους, Wildfire S και Desire S, διευρύνοντας ταυτόχρονα (ακόμα περισσότερο) το portfolio των συσκευών της. Στη διάρκεια του Mobile World Congress η εταιρεία πραγματοποίησε το μεγαλύτερο λανσάρισμα συσκευών που έχει υλοποιήσει ιστορικά, προσεγγίζοντας και άλλα στρώματα της αγοράς, όπως συμβαίνει π.χ. με τις Facebook συσκευές, Salsa και ChaCha. Η περαιτέρω διεύρυνση του portfolio της εταιρείας, είναι, σύμφωνα με τον κ. Seiche, «ο ένας από τους δύο βασικούς άξονες ανάπτυξης και εδραίωσης του brand της HTC για το 2011». Ο δεύτερος είναι «η αναζήτηση και αξιοποίηση όλων των απαραίτητων μέσων με τα οποία η εταιρεία θα έρθει σε πιο στενή επαφή με τον καταναλωτή, ώστε να ικανοποιήσει ακόμα καλύτερα τις ανάγκες του».

Μέσα που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, το HTC Sense, το ιδιαίτερο λειτουργικό της εταιρείας που έχει προσθέσει πάνω από Android, προσφέροντας πολλές δυνατότητες προσωποποίησης της συσκευής από τον ίδιο το χρήστη, αλλά και τις νέες υπηρεσίες, HTC Watch και OnLive που η εταιρεία θα ξεκινήσει να προσφέρει με το λανσάρισμα του πρώτου tablet PC, HTC Flyer.

“Νέες υπηρεσίες που δημιουργούν ένα ιδιαίτερο οικοσύστημα για την εταιρεία, που θα τη βοηθήσουν να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό, να ενδυναμώσει τη σχέση της με τον καταναλωτή και βέβαια να δημιουργήσει νέα κανάλια εσόδων”, επισημαίνει ο κ. Seiche.

Όσον αφορά τη συμμετοχή της HTC στο στρατόπεδο των Windows Phone 7 και την απουσία συσκευών της HTC με λειτουργικό της Microsoft από την έκθεση της Βαρκελώνης, ο κ. Seiche  ανέφερε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να το στηρίζει, λανσάροντας πολύ σύντομα τα νέα μοντέλα που θα ενσωματώνουν την πλατφόρμα της Microsoft.

HTC,DESIRE S,SMARTPHONES,HTC,

Σχόλια

Home