"Με κριτήριο το κόστος τα smartphones της Honor προσφέρουν την καλύτερη εμπειρία"

Συνέντευξη με τον κ. Kim Jin, επικεφαλής της Honor για την περιοχή της Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης καθώς και στις Σκανδιναβικές χώρες.

'Με κριτήριο το κόστος τα smartphones της Honor προσφέρουν την καλύτερη εμπειρία'

Τα στοιχεία των τελευταίων ερευνών σκιαγραφούν το τοπίο. Μετά από αρκετά χρόνια (αλματώδους) ανάπτυξης οι πωλήσεις των smartphones παρουσιάζουν μία κάμψη, καθώς οι αναπτυσσόμενες αγορές δεν μπορούν πλέον να αναστρέψουν τις απώλειες που οφείλονται στην ωριμότητα των ανεπτυγμένων αγορών. Ταυτόχρονα, οι ίδιες έρευνες μαρτυρούν ότι έχει μεγαλώσει και ο κύκλος ζωής των προϊόντων, αφού ο καταναλωτής αναβάλει για το μέλλον την απόκτηση ενός νέου smartphone. Μπορεί σ’ αυτό το πεδίο ένας κατασκευαστής να είναι αισιόδοξος;

O Kim Jin, επικεφαλής της Honor για την περιοχή της Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης καθώς και στις Σκανδιναβικές χώρες. Μεταξύ αυτών των χωρών είναι και η δική μας.

Σύμφωνα με τον κ. Kim Jin, τον επικεφαλής της Honor για την περιοχή της Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης καθώς και στις Σκανδιναβικές χώρες, εταιρείες όπως η Honor έχουν το πλεονέκτημα και μια σημαντική ευκαιρία για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους. «Ο καταναλωτής δίνει όλο και μεγαλύτερη έμφαση στην πραγματική αξία που παίρνει από τη συσκευή του. Δείχνει αρνητικός να πληρώνει την υπεραξία της, που μπορεί να οφείλεται στα έξοδα προώθησης που πραγματοποιεί ο κατασκευαστής» δηλώνει στο deasy ο κ. Jin. Απόδειξη για τον ίδιο αποτελούν οι επιδόσεις της Honor αλλά και της μητρικής Huawei την προηγούμενη χρονιά, στην οποία και οι δύο εταιρείες παρουσίασαν διψήφιους αριθμούς ανάπτυξης. «Ο καταναλωτής αντιλαμβάνεται ότι με κριτήριο την τιμή τόσο η Honor όσο και η Huawei μπορούν να προσφέρουν την καλύτερη εμπειρία».

Οι επιδόσεις της Honor ενδεχομένως να δικαιολογούν τους ισχυρισμούς του υψηλόβαθμου στελέχους της. Η εταιρεία, όπως ανακοίνωσε στο Λονδίνο την προηγούμενη εβδομάδα, όπου και συναντήσαμε για λίγα λεπτά τον κ. Kim Jin, παρουσίασε 100% αύξηση πωλήσεων στο σύνολο των αγορών εκτός Κίνας. Στην Ινδία είναι o ταχύτερα αναπτυσσόμενος κατασκευαστής, στη Ρωσία το μερίδιο αγοράς έφθασε το 11,5%, ενώ ακόμα και στην ώριμη αγορά της Αγγλίας ο ρυθμός ανάπτυξης έφθασε το 200%. «Αναπτυσσόμαστε με πολύ μεγάλους ρυθμούς» σημειώνει με έμφαση ο κ. Kim Jin, προσθέτοντας ταυτόχρονα ότι η ευρωπαϊκή αγορά αποτελεί προτεραιότητα για την εταιρεία.

«Στόχος μας είναι να κάνουμε χαρούμενο το κοινό, να αισθάνεται ικανοποιημένο όταν κρατάει μια συσκευή μας στα χέρια του» μας δηλώνει όταν τον ρωτήσαμε ποιες είναι οι προσδοκίες της εταιρείας. «Αν το πετύχουμε είμαστε βέβαιοι ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές θα υιοθετήσουν τις προτάσεις μας». Ο πήχης όμως για την Honor έχει τοποθετηθεί αρκετά ψηλά. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας, George Zhao (Honor Global President) η Honor θέλει μέσα στα επόμενα τρία χρόνια να καθιερωθεί στην πρώτη πεντάδα της κατάταξης των κατασκευαστών και μέσα στα επόμενα πέντε να ανήκει στην ελίτ των πρώτων τριών.

Στη συνάντησή μας με τον κ. Kim Jin θέσαμε τον προβληματισμό μας αν και κατά πόσο η ταυτόχρονη παρουσία smartphones της Honor και της Huawei σε συγκεκριμένα στρώματα της αγοράς έχει ως αποτέλεσμα τον «κανιβαλισμό» μεταξύ τους. Για τον κ. Jin δεν τίθεται τέτοιο θέμα. “Ο καταναλωτής θέλει να έχει ποικιλία επιλογών και τα κριτήρια αγοράς, που μπορεί να έχει, είναι τόσα πολλά που ως κατασκευαστές οφείλουμε να απαντάμε στις ανάγκες του. Ποντάρουμε στα δικά μας στοιχεία που βάζουμε ως προτεραιότητα, αντίστοιχα η Huawei επενδύει στα δικά της και ερχόμαστε να καλύψουμε διαφορετικές ανάγκες στον καταναλωτή.”

SMARTPHONES,HONOR,

Σχόλια

Home