Η επόμενη μέρα για το Skroutz

Οι πρώτες δηλώσεις των τριών ιδρυτών της πλατφόρμας μετά τη συμφωνία για την απόκτηση και του υπόλοιπου 50%

Η επόμενη μέρα για το Skroutz

«Και τώρα τα κεφάλια μέσα». Αυτή ήταν η απάντηση στην ερώτηση που έκανα στους τρεις ιδρυτές του Skroutz (Γιώργος Αυγουστίδης, Βασίλης Δήμος, Γιώργος Χατζηγεωργίου) πως αισθάνονται μετά και την τυπική ολοκλήρωση της απόκτησης του υπόλοιπου 50% της εταιρείας που δημιούργησαν πριν από 13 χρόνια και διαθέτει την ιστοσελίδα που είναι μάλλον απίθανο να βρεθεί Έλληνας χρήστης του Διαδικτύου που να μην την έχει χρησιμοποιήσει.

«Ήταν ένα ζήτημα που μας απασχολούσε από το καλοκαίρι του 2017 και είχε φέρει αρκετή αναστάτωση» επισημαίνει ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, ο οποίος, ως γνωστόν, εκτελεί χρέη διευθύνοντος συμβούλου. «Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ασχολούμασταν με τίποτα άλλο, αλλά ήταν ένα ζήτημα που έπρεπε να κλείσουμε» σπεύδει να προσθέσει ο κ. Χατζηγεωργίου.

Οι ιδρυτές του Skroutz.gr: Βασίλης Δήμος, Γιώργος Χατζηγεωργίου, Γιώργος Αυγουστίδης.

Ουσιαστικά, το θέμα της απόκτησης του 50% που είχε στο Skroutz η Dionic είχε λήξει από το τέλος του 2017, πριν δηλαδή αρχίσουν να κάνουν την εμφάνιση τους τα δημοσιεύματα περί του θέματος που έκαναν λόγο και για ενδιαφέρον της Viva Payments. Όσον αφορά το ποσό που έκλεισε η συμφωνία για το 50% ανήλθε στα 10 εκατ. ευρώ, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι για την εξασφάλιση της σχετικής χρηματοδότησης, η ιδρυτική ομάδα συνεργάστηκε με το επενδυτικό fund Southbridge Europe Mezzanine.

Η ολοκλήρωση της συμφωνίας βρίσκει πάντως το Skroutz σε ιδιαίτερα καλή θέση, καθώς και το 2017 παρουσίασε θετικό πρόσημο, όπως επισημαίνει ο Γιώργος Αυγουστίδης, ο οποίος εκτελεί χρέη οικονομικού διευθυντή από την αρχή της λειτουργίας του Skroutz. Υπενθυμίζεται ότι το 2016 είχε κλείσει με τα έσοδα στα 7,5 εκατ. ευρώ κι διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης σε ετήσια βάση

Με περισσότερα από 6,5 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες σε μηνιαία βάση, ένα λογικό ερώτημα είναι από πού θα έρθει η ανάπτυξη. «Ο στόχος μας σε αυτή τη φάση είναι να επεκταθούμε οριζόντια. Θέλουμε οι καταναλωτές να αναζητούν σε εμάς περισσότερες και πιο διευρυμένες κατηγορίες προϊόντων» επισημαίνει ο Βασίλης Δήμος, ο οποίος έχει το ρόλο του διευθυντή ανάπτυξης στο Skroutz. Προκειμένου να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία, η οργανωτική δομή του Skroutz αλλάζει και στο εξής θα υπάρχουν business units, τα οποία θα αναλαμβάνουν μία μεγάλη κατηγορία προϊόντων προκειμένου με αυτό τον τρόπο να προσφέρεται η καλύτερη δυνατή εμπειρία. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 4 business units: Τεχνολογία, Μόδα, Οικιακές Συσκευές και Αθλητισμός και στο προσεχές μέλλον θα υπάρξουν και άλλα.

Προκειμένου να υλοποιηθούν τα νέα πλάνα, το Skroutz έχει ήδη ξεκινήσει να αυξάνει το ανθρώπινο δυναμικό του. Αν και για την ακρίβεια, δεν είχε σταματήσει και ποτέ. Αυτή τη στιγμή, ο αριθμός των εργαζομένων ανέρχεται σε 155 στην Ελλάδα και 15 στην Τουρκία. Από αυτά τα άτομα, τα 27 προσελήφθησαν μέσα στο 2017, 8 κατά τις πρώτες εβδομάδες του 2018, ενώ είναι ανοικτές 10 ακόμη θέσεις μέχρι τον Ιούνιο. «Το πλάνο μας κάνει λόγο για 30 προσλήψεις κατά μέσο όρο ετησίως για τα επόμενα χρόνια» δηλώνει ο κ. Χατζηγεωργίου.

Το Skroutz έχει ήδη ανοίξει τα φτερά του εκτός Ελλάδας, έχοντας παρουσία τα τελευταία χρόνια στην Τουρκία, όπου υπάρχει ήδη γραφείο, ενώ παράλληλα λειτουργεί και μία έκδοση του Skroutz για την αγορά της Βρετανίας. «Η Τουρκία είναι μεγάλο στοίχημα για εμάς και πρέπει να δούμε πως θα το διαχειριστούμε» αναφέρει ο κ. Αυγουστίδης, σπεύδοντας να προσθέσει ότι η περίπτωση της Βρετανίας είναι αρκετά διαφορετική. «Εκεί πρέπει να κάνουμε υπομονή για να δούμε πως θα εξελιχθεί η κατάσταση» τονίζει.

SKROUTZ.GR,

Σχόλια

Home