Qivos: στόχος η περαιτέρω διεθνή επέκταση της

Qivos: στόχος η περαιτέρω διεθνή επέκταση της

Η περαιτέρω επέκταση της στο εξωτερικό είναι ένας από τους βασικούς στόχους της Qivos, η οποία χαρακτηρίζεται ως ένα marketing technology agency, δραστηριοποιούμενη σε διάφορους τομείς που σχετίζονται τόσο με τη δημιουργία και υποστήριξη προγραμμάτων πιστότητας πελατών (customer loyalty programs) όσο και το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Στο μετοχικό κεφάλαιο της Qivos έχει εισέλθει με ποσοστό που ανέρχεται στο 49% η FF Group, μία από τις πιο γνωστές πολυεθνικές που έχουν έδρα την Ελλάδα, και η αξιοποίηση των συνεργιών που προκύπτουν από τη σχέση μεταξύ των δύο πλευρών όσον αφορά τη διεθνή επέκταση της πρώτης, είναι ένας από τους στόχους που έχουν τεθεί τόσο για το 2017 όσο και για τα επόμενα χρόνια, όπως εξηγεί στο Deasy η Φανή Χαρμπή, chief operating officer (COO) της Qivos και εκ των βασικών μετόχων της εταιρείας.

Από τα γραφεία της στην Ελλάδα, η Qivos καλύπτει την περιοχή των Βαλκανίων και της Κύπρου, ενώ έχει αποκτήσει παρουσία και στο Λονδίνο, ενώ ανοίγει και το υποκατάστημα στο Χονγκ Κονγκ για την κάλυψη της τεράστιας ασιατικής αγοράς. Οι εταιρείες του ομίλου FF αξιοποιούν τις υπηρεσίες της Qivos αλλά το στοίχημα είναι η προσέλκυση και άλλων πελατών. Επιπλέον, δραστηριότητα υπάρχει και στην Αυστρία και συνολικά η Qivos έχει υλοποιήσει έργα για περισσότερα από 38 σχήματα σε αυτές τις χώρες. «Απευθυνόμαστε σε εταιρείες οι πελάτες των οποίων ξεπερνούν τους 100.000 ή διαθέτουν ένα ιδιαίτερα ισχυρό brand» επισημαίνει η κα Χαρμπή, προσθέτοντας ότι η Qivos έχει πλέον εισέλθει και στην αγορά του e-commerce, όπου το ενδιαφέρον επικεντρώνεται σε πελάτες που δείχνουν να έχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης με την Qivos να είναι σε θέση να τους βοηθήσει να επιταχύνουν τον ρυθμό ανάπτυξης. «Στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου θέλουμε να προσφέρουμε μία πλήρη και ολοκληρωμένη λύση» τονίζει το υψηλόβαθμο στέλεχος της Qivos.

Στο χώρο των προγραμμάτων πιστότητας, η Qivos προσφέρει μία ολοκληρωμένη γκάμα υπηρεσιών που ξεκινά από την παροχή των σχετικών τεχνολογικών υποδομών αλλά και συμβουλευτικών υπηρεσιών και φθάνει μέχρι τη συνολική διαχείριση ενός customer loyaty προγράμματος. «Οι πελάτες μας ακολουθούν συνήθως μία πολυκαναλική προσέγγιση, την οποία και είμαστε σε θέση να υποστηρίξουμε» σημειώνει η κα Χαρμπή, σύμφωνα με την οποία η τάση είναι προς την κατάργηση των καρτών που χρησιμοποιούνται στα διάφορα προγράμματα πιστότητας. «Το κινητό τηλέφωνο τείνει να αντικαταστήσει τις κάρτες αλλά αυτό εξαρτάται από τον κλάδο» επισημαίνει η κα Χαρμπή, σπεύδοντας να προσθέσει ότι σε καταστήματα εντατικής πώλησης συνεχίζουν να χρησιμοποιούνται οι κάρτες πιστότητας.

Αυτό που πρέπει να επισημανθεί αναφορικά με την Qivos είναι οι ταχείς ρυθμοί ανάπτυξης της εταιρείας, η οποία έχει φθάσει να απασχολεί περισσότερα από 70 άτομα με τον κύκλο εργασιών το 2016 να ανέρχεται στα 2,23 εκατ. ευρώ (από 1,775 εκατ. ευρώ το 2015) και τον στόχο για το άμεσο μέλλον να είναι για ετήσιο τζίρο της τάξεως των 5 εκατ. ευρώ.

QIVOS,E-COMMERCE,ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home