Η διαφήμιση γίνεται προσωπική

Η διαφήμιση γίνεται προσωπική

Τις περισσότερες φορές, η επιστροφή από το Mobile World Congress, τη μεγαλύτερη εκδήλωση για το χώρο της κινητής τηλεφωνίας, συνδυάζεται με ερωτήσεις από φίλους σχετικά με το τι νέα κινητά παρουσιάστηκαν στη Βαρκελώνη. Και φέτος το ίδιο έγινε, μόνο που αυτή τη φορά δεν ήταν τα νέα smartphones ούτε καν τα πολυάριθμα tablets που παρουσιάστηκαν, αυτά που προκάλεσαν τη μεγαλύτερη εντύπωση. Αλλά το μεγάλο ενδιαφέρον που υπήρχε για όλες εκείνες τις εταιρείες που ασχολούνται με το mobile marketing, όπου σημειωτέον η Ελλάδα είναι παγκόσμια δύναμη, όσο και αυτό ακούγεται απίστευτο. H διαφήμιση πρόκειται να αλλάξει και να γίνει περισσότερο προσωπική λόγω κινητού, δήλωσε ο απερχόμενος διευθύνων σύμβουλος της Google, Έρικ Σμιντ, προσθέτοντας ότι το smartphone θα προσφέρει τη δυνατότητα για διαφημίσεις αντίστοιχες με εκείνες της τηλεόρασης.

Η άλλη σημαντική είδηση από τη Βαρκελώνη είναι η προώθηση των πληρωμών μέσω κινητού. Και δεν είναι οι εταιρείες κινητής που ενδιαφέρονται περισσότερο, αλλά ο χρηματοπιστωτικός τομέας με τη Visa να έχει μπροστά και να πιέζει προς όλες τις κατευθύνσεις. Οι λόγοι είναι αρκετοί και σχετίζονται με το κόστος της διαχείρισης της διακίνησης του χρήματος και δη των κερμάτων. Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές είναι εξαιρετικά πιο πρακτικές.

Όσον αφορά τα νέα smartphones, ήταν προφανές ότι οι κατασκευαστές προσπαθούν να διαφοροποιηθούν. Η LG έδειξε ένα 3D κινητό, η Sony Ericsson είχε ένα κινητό με ολίγη από PSP, ενώ η HTC είχε δύο κινητά με ειδικό πλήκτρο για απευθείας πρόσβαση στο Facebook. Ο CEO του τελευταίου, Μαρκ Ζούκερμπεργκ δήλωσε πριν από μερικές ημέρες ότι θα δούμε πολλά κινητά με εξαιρετική “σχέση” με το Facebook. Κάτι αντίστοιχο προσπαθεί και το Twitter και μάλλον θα το πετύχει στο πνεύμα της διαφοροποίησης που επιδιώκουν οι κατασκευαστές.

Όσο για τα tablets, είδαμε πολλά. Πάρα πολλά θα λέγαμε. Και όλα μοιάζουν ίδια μεταξύ τους. Το μόνο που αλλάζει είναι η διαγώνιος της οθόνης: 7 ή 10 ίντσες με την LG να μιλά και για 9 ίντσες. Για να δούμε πού θα κάτσει η μπίλια.

Σημειώστε πάντως ότι όλα τα νέα smartphones και tablets που παρουσιάστηκαν στη Βαρκελώνη βασίζονται στο Android. Υπήρχαν και εξαιρέσεις όπως οι συσκευές της ΗΡ που είναι στο webOS (πολύ ωραίο λειτουργικό αλλά τι γίνεται από την υποστήριξη του) και το Playbook της RIM (επίσης πολύ καλό) αλλά είχαν παρουσιαστεί νωρίτερα. Πάντως, το βραβείο για την καλύτερη συσκευή του 2010 δεν το πήρε κανένα Android κινητό. Νικητής ήταν για μία ακόμη χρονιά η Apple, αυτή τη φορά με το iPhone 4...

 

Υποσημείωση: Πολύ ευχάριστο στοιχείο του φετινού Mobile World Congress ήταν η ελληνική παρουσία, καθώς δέκα εταιρείες είχαν το δικό τους περίπτερο στην έκθεση της Βαρκελώνης, αποδεικνύοντας ότι η ελληνική επιχειρηματικότητα έχει και διεθνές προφίλ. AMD Telecom, Globo, Innova, InternetQ, Intracom Telecom, Jaga Electronics, Mobylla, Out There Media, Upstream, Velti άλλες για πρώτη φορά, άλλες για δεύτερη και άλλες για παραπάνω έδειξαν ότι η ελληνική αγορά μπορεί να προσφέρει τις δικές της λύσεις στο διεθνές περιβάλλον. Ακόμα πιο ευχάριστο ήταν το γεγονός, όπως μας ανέφεραν στελέχη των παραπάνω εταιρειών, ότι οι επισκέπτες των περιπτέρων τους δήλωναν εντυπωσιασμένοι από την καινοτομία που μπορούν οι εταιρείες μας να προσφέρουν.   

Στήλη: deasy weekly
MOBILE MARKETING,SMARTPHONES,E-COMMERCE,TABLETS,MOBILE WORLD CONGRESS,

Σχόλια

Home