Εταιρείες + Twitter + Μουντιάλ = πρόβλημα

Εταιρείες + Twitter + Μουντιάλ = πρόβλημα

Μάλλον θα πρέπει να το ξανασκεφτούν οι εταιρείες που θέλουν να εκμεταλλευτούν τη δημοτικότητα του Twitter όσο διαρκεί το Μουντιάλ: το χορό άνοιξε η αμερικανική αεροπορική εταιρεία Delta Air Lines η οποία συνεχάρη την εθνική των ΗΠΑ βάζοντας το Άγαλμα της Ελευθερίας απέναντι σε μια καμηλοπάρδαλη (που υποτίθεται ότι συμβόλιζε τη χαμένη Γκάνα) για να δεχθεί σωρεία κοροϊδευτικών σχολίων (στην Γκάνα δεν υπάρχουν καμηλοπαρδάλεις) και ακολούθησε η Samsung η οποία εμψύχωνε τον κορυφαίο αμερικανό παίκτη Λάντον Ντόνοβαν –ο οποίος όμως δε συμμετείχε στην αντιπροσωπεία. Και την τριάδα συμπλήρωσε η KLM η οποία αποχαιρέτισε το Μεξικό μετά τη νίκη της εθνικής Ολλανδίας με ένα «Αντίος Αμίγκος» δίπλα σε ένα σκίτσο ενός ανθρώπου με σομπρέρο, πόντσο και τσιγκελωτό μουστάκι∙ το tweet θεωρήθηκε βεβαίως ρατσιστικό και μετά το θόρυβο που προκλήθηκε, η αεροπορική εταιρεία αναγκάστηκε να το κατεβάσει άρον-άρον.

Χρειάζεται να το ξαναπούμε; Παρουσία στα social media δε σημαίνει απλώς «ανοίγω έναν λογαριασμό».

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ,TWEETS,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home